Hamupipőke

"Élt egyszer egy messzi-messzi országban egy gazdag ember a feleségével meg a kislányával. Az asszony egyszer csak megbetegedett. Érezte, hogy nem sok ideje van hátra. Odahívatta betegágyához egyetlen leánykáját, és így szólt hozzá: - Kedves gyermekem, nekem most el kell búcsúznom tőled, nem vigyázhatok rád, nem oltalmazhatlak tovább. De magam helyett itt hagyok neked egy jó tanácsot. Légy mindig jó és jámbor, akkor mindig jóra fog fordulni a sorsod, és boldog lesz az életed. Azzal lehunyta a szemét, és meghalt. A lányka minden áldott nap kiment az édesanyja sírjához. Mindig jó volt, mindig jámbor volt. Megjött a tél, fehér leplet borított a temetőre, aztán megjött a tavasz újra felsütött a nap, kizöldült a határ, és a gazdag ember új asszonyt hozott a házhoz. Ennek az asszonynak már volt két lánya, azok is vele jöttek. Arcuk szép fehér volt, de a szívük csúnya fekete. S attól fogva nehéz sora lett a szegény árva lánynak..."

Friss topikok

Éjszakai buszon

2009.02.07. 14:39 | Csicsi101 | Szólj hozzá!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Ez a pillangó hatás..
 
A srácokkal búcsúzáskor még puszilkodtam, emiatt lekéstem az éjszakai buszt. Attist még láttam hazafelé menni sörmámorában rágyújtani :)), majd megérkezett a busz, és félig kockára fagyva próbáltam felfelé gurulni a lépcsőkön.
De hát alig tettem meg az utolsó lépést, már szembe is állt velem egy kaller,... hát bérletem nincs, marad az éjszakai jegy. Vásároltam, és magamban konstatáltam, hogy a disznók megint felemelték az árát, és az már két buszra 800 pénz, ami igencsak sok…azért, hogy mellesleg még szétfagyjak hazáig a buszon, me' fütés az nincs.
 
Aztán a kaller maga akarta kilukasztani nekem a jegyet, de béna volt, nem sikerült neki, ezért nem tépte el, hanem annyit mondott : „jó lesz egy másik útra” :D Meg is lepődtem, hogy sikerült bejutnia a BKV ellenőri törzsgárdába annak ellenére, hogy a náluk meghatározott bunkósági rátán nem éri el a szokásos mércét? :D
 
Ezért aztán taxizás helyett, megvártam inkább a 914-es éjszakait, ahol felhasználtam korábban váltott jegyemet, majd alvást próbáltam kezdeményezni a busz hátsóbbik felében. Ezt két megállóval később megakadályozta egy NEMileg kevert cigányhorda (és itt most nincs rasszizmus, a színnel nincs baj, csak a viselkedéssel, meg azzal, hogy némileg féltem, mint tudjuk manapság nem annyira jellemző, hogy az erősebbek megvédjék a gyengébbeket, vagyis az embereket nem érdekli), aztán ők letakarodtak a buszról. Helyükre felszállt két lassan érettségizőkorba érő srác tök részegen..
És elkezdtek mindenkivel, de tényleg mindenkivel, aki a busz hátuljában volt, ismerkedni:D Végül valami duma után én sem bírtam, tovább elkezdtem nevetni, na és akkor lecsaptak rám :D Hazáig szórakoztattak, alig bírtam levakarni magamról őket, még a buszmegállóból is kiabálták utánam, hogy ne siessek úgy, és a legszebb barátságok mindig az éjszakai buszon köttetnek. :D
 
 De mit akartam ebből kihozni, már nem tudom…ja igen a pillangó hatás..még nem láttam..szeretném megnézni, továbbá nagyon csilivili lett a körmöm, és ennek örülök. Ja és még valami, csak, hogy írás-kényszeremnek eleget tegyek, szerintetek anyu újabban miért csinálja a krumplifőzeléket csípősre? :D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cinderrella.blog.hu/api/trackback/id/tr39928455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása